Постинг
04.12.2010 03:18 -
Спам регистърът получи дарение
Фирмите за директен маркетинг ще могат да проверяват своите бази данни чрез софтуер
Фирмите за директен маркетинг могат да сверяват чрез софтуер дали техните бази данни съдържат електронни адреси, чиито собственици са заявили, че не искат да получават спам. Според закона Комисията за защита на потребителите поддържа спам регистър на юридическите лица, които не искат да получават непоискани търговски съобщения.
Досега фирмите, които работят с email маркетинг, трябваше да сверяват адрес по адрес за компания, която е зявила, че не иска да получава спам. Проверката на групи адреси се осъществяваше на място в регулатора, което затрудняваше фирми с бази данни от хиляди електронни пощенски кутии.
http://www.capital.bg/biznes/tehnologii_i_nauka/2010/12/03/1004991_spam_registurut_poluchi_darenie/
Фирмите за директен маркетинг могат да сверяват чрез софтуер дали техните бази данни съдържат електронни адреси, чиито собственици са заявили, че не искат да получават спам. Според закона Комисията за защита на потребителите поддържа спам регистър на юридическите лица, които не искат да получават непоискани търговски съобщения.
Досега фирмите, които работят с email маркетинг, трябваше да сверяват адрес по адрес за компания, която е зявила, че не иска да получава спам. Проверката на групи адреси се осъществяваше на място в регулатора, което затрудняваше фирми с бази данни от хиляди електронни пощенски кутии.
http://www.capital.bg/biznes/tehnologii_i_nauka/2010/12/03/1004991_spam_registurut_poluchi_darenie/
Няма коментари